Újjászületés Rehabilitációs Alapítvány

Események

2013.07.11. Évadzáró buli - Limó-limonádé

Kapcsolódó galéria

Veronika évadzáró bulira hívott bennünket csütörtök délutánra. Érdeklődésünkre csak annyit tudhattunk meg, hogy a Városligetbe megyünk, egyébként teljes titokzatosság lengte körül a szervezést.

Nem igazán értettük, ehhez miért a West End melletti szökőkútnál kell találkoznunk, de jó gyerekekhez illően szót fogadtunk. Az éjszakai hidegfront többünkre hatott negatívan, ezért kissé apatikus hangulatban várakoztunk.

Négy óra után megállt közelünkben egy rózsaszín limuzin. Elkezdődött a poénkodás, csak nem értünk jött? Elindultunk, hogy közelebbről is megnézzük a luxus csodát, de ekkorra már a sofőr hölgy kinyitotta az ajtót és beszállásra invitált bennünket. Teljes volt a meglepetés és természetesen az öröm is. Még egyikünk sem látott belülről ilyen álomautót, pláne nem utaztunk benne, azt gondoltuk, ez csak az elit kör kiváltsága.

Kamaszlányokat túlszárnyaló jókedvvel, sikoltozással foglaltuk el helyünket. Elkápráztatott bennünket a berendezés is. Jókedvünket csak fokozta a felszolgált hűtött gyerek és "jó" pezsgő. Az ablakból felváltva integettünk a járókelőknek, jó páran mosolyogva integettek vissza, jelezve, hogy osztoznak örömünkben.

Sajnáltuk Magdit, hogy ott volt a Nyugatinál, mégsem talált meg bennünket. Ezt a káprázatos élményt nehéz lesz túlszárnyalni, de bízunk benne, hogy még lesznek a jövőben is meglepetések.

A limuzinnal megérkeztünk a Közlekedési Múzeum melletti Vagon Étterembe. Közülünk többen nem ismertük a helyet, ez is élményt jelentett. Finom volt a csirkemájas zsíros kenyér és a limonádé. Persze ezután még rá tudtunk vetődni Rosszka jól sikerült meggyes muffinjára és az előkerült egyéb csemegék is jócskán fogytak.

Kellemesen elbeszélgettünk, többnyire már Újlengyelben jártunk, a hétfőn kezdődő tábor színhelyén. Amiben részünk volt - álomautó, luxus elegancia - mindnyájunknak maradandó élményt jelent. Köszönjük!

Köszönet a Luxlimo Kft-nek, hogy lehetővé tette klubunk számára ezt a nem mindennapi kirándulást.